pühapäev, mai 07, 2006

sain endale üleeile läätsed. uskumatu küll, aga ma sain need võdisevad vidinad endale silma. arst küll ütles, et ju mul on neid sellepärast raske silma saada, et mu laud käivad kõvasti kinni, aga pärast 10 minutit susimist sain ikkagi lõpux nad silma. ära võtmine oli ka lahe, kõigepealt arst õpetas, kuidas peab ära võtma, siis ma üritasin niimoodi ära võtta ja siis ytles arst, et niimoodi ei saa ma küll midagi kätte ja siis... nägin ma silmanurgast, kuidas lääts maha kukkus. see oli täitsa fun kuidas me arstiga mõlemad käpuli maas seda läätse otsisime. lõpux avastasin selle täiesti juhuslikult lauasahtli küljest. lõpux ometi on läbi need päevad, kus ma pean vaevlema päikese käes, sest ma ei saa päikseprille kanda. kui palka saan, siis ostan endale päikseprillid... ahjaa... digika ostsin kah reedel. läxin reklaamiohvrix.

Kommentaare ei ole: